Co mówią GirlBOSS o konsultacjach ze mną?
"kamień spadł mi z serca"
Wiedziałam, że Ania jest tą osobą, która pomoże mi ogarnąć newslettera od A do Z ☺️ Odpowiedziała na wszystkie moje pytania, wytłumaczyła trudności i zrobiłyśmy wspólnie plan działania☺️A mi spadł kamień z serca, że z Ani wsparciem wszystko mi sie uda jak sobie wymarzyłam! Dziękuję 🙏
Konsultacja - Biznesowe espresso
Wybierz tę opcję, jeśli:
- Chcesz ruszyć z kopyta z MailerLite, ale nie potrafisz i potrzebujesz konkretnych wskazówek.
- Planujesz zaskoczyć klientów ofertą OTO , ale nie wiesz, jak ją ustawić na stronie
- Zależy Ci na lejku sprzedażowym do freebie, ale nie wiesz, jak go ustawić
- ChatGPT to dla Ciebie czarna magia? Po naszej kawce będzie Twoim nowym BFF!
- Chcesz przegadać pomysły na produkty cyfrowe? To mogę być ja!
Konsultacja składa się z:
- 60 minutowej rozmowy na wybrany przez Ciebie temat.
- krótkiego podsumowania rozmowy, które prześlę Ci do 24 godzin po spotkaniu.
Kliknij “to dla mnie” i wykup konsultacje.
Po opłaceniu konsultacji, w mailu otrzymasz link do kalendarza – wybierz termin na naszą wirtualną kawę i odpowiedz na kilka pytań w ankiecie! Proszę uzupełnij ankietę – dzięki niej, będę mogła lepiej przygotować się do rozmowy 🙂
Dzień przed spotkaniem wyślę Ci przypomnienie z linkiem do naszego wirtualnego stolika w mojej ulubione “kawiarni” 😉
O umówionej godzinie klikasz w link (google meet) i rozmawiamy!
To będzie fajna rozmowa!
Po spotkaniu do 24 godzin dostaniesz ode mnie krótką notatkę z podsumowaniem najważniejszych tematów poruszonych podczas rozmowy.
- Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc, napisz do mnie przed wykupieniem konsultacji: kontakt@produktywnafreelancerka.pl
- Wypełnienie ankiety jest konieczne – muszę ją otrzymać minimum 24 godziny przed spotkaniem.
- Jeśli uznam (na podstawie ankiety), że nie będę w stanie Ci pomóc – odwołam konsultację i niezwłocznie zwrócę Ci pieniądze
- Proszę – jeśli potrzebujesz zmienić termin – zrób to minimum 12 godzin przed spotkaniem. Termin można zmienić raz.
Piękny i skuteczny newsletter
projekt wizualny newslettera
Wybierz tę opcję, jeśli:
- Korzystasz z Mailerlite do wysyłki maili
- Chcesz, żeby Twój newsletter był spójny z identyfikacją wizualną Twojej marki
- Zależy Ci, żeby wysyłane przez Ciebie maile wyróżniały się i rezonowały z grupą docelową
- Nie potrafisz samodzielnie zadbać o estetykę swojego newslettera
Przygotuję dla Ciebie nagłówek, stopkę i poszczególne sekcje w programie Canva. Ustawię to w Twoim Mailerlite w taki sposób, że za każdym razem, tworząc nową kampanię, będziesz mogła skorzystać z gotowego wzoru, w którym zmienisz tylko treść.
Dzięki temu Twoje maile będą piękne, a Ty oszczędzisz mnóstwo czasu.
Konsultacja składa się z:
- 30 minutowej rozmowy wstępnej na temat Twoich potrzeb i oczekiwań.
- Projektu, przygotowanego do 7 dni od naszej rozmowy.
- 1 tury poprawowej, biorącej pod uwagę wszystkie twoje sugestie.
- Wdrożenie do Twojego Mailerlite.
- Szablonów grafik w Canvie, abyś mogła samodzielnie w przyszłości tworzyć poprawki.
Czujesz, że chcesz dopracować wizualną stronę swojego newslettera? Kliknij “to dla mnie” i wykup konsultacje.
Po opłaceniu konsultacji, w mailu otrzymasz link do kalendarza – wybierz termin na naszą wirtualną kawę i odpowiedz na kilka pytań w ankiecie! Proszę uzupełnij ankietę. Poroszę Cię w niej między innymi podanie kolorów marki*
**Uwaga, jeśli nie masz identyfikację wizualną, napisz do mnie na: kontakt@produktywnafreelancerka.pl – stworzę dla Ciebie indywidualną wycenę.
Dzień przed spotkaniem wyślę Ci przypomnienie z linkiem do naszego wirtualnego stolika w mojej ulubione “kawiarni” 😉
O umówionej godzinie klikasz w link (google meet) i rozmawiamy przez 30 minut!
Będzie fajnie! 🙂
Po spotkaniu do 7 dni dostaniesz ode mnie gotowy projekt newslettera.
3 dni będziesz miała na spisanie w JEDNYM mailu sugestii i poprawek.
W ciągu 3 dni od otrzymania od Ciebie poprawek, wysyłam Ci gotowy projekt i wdrażam go na Twojego Mailerlite!
I gotowe! 🙂
- Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc, napisz do mnie przed wykupieniem konsultacji: kontakt@produktywnafreelancerka.pl
- Wypełnienie ankiety jest konieczne – muszę ją otrzymać minimum 24 godziny przed spotkaniem.
- Proszę, przygotuj kolory swojej marki (numery HEX), logo i zdjęcie (jeśli chcesz je wykorzystać w swoim newsletterze). W ostatnim etapie poproszę Cię o dostęp do Mailerlite (stworzysz dla mnie użytkownika, a następnie usuniesz – pokażę Ci jak).
- Proszę – jeśli potrzebujesz zmienić termin – zrób to minimum 12 godzin przed spotkaniem. Termin można zmienić raz.
Więcej blasku!
Audyt strony WWW
Wybierz tę opcję, jeśli:
- Masz wrażenie, że teksty na Twojej stronie nie rezonują z grupą docelowąņą. Nie wykorzystujesz języka korzyści, który trafia prosto w serca (i portfele) Twoich klientów
- Zależy Ci na tym, żeby Twoja strona wyglądała jak perfekcyjna pianka na latte –naturalna, apetyczna i spójna z tym, co reprezentujesz.
- Potrzebujesz rzetelnego, a zarazem przyjaznego spojrzenia na to, co jest dobre, a co można jeszcze udoskonalić.
Przygotuję dla Ciebie audyt strony uwzględniający treści oraz wizualną odsłonę Twojej strony. Poruszymy temat słów kluczowych, responsywności strony oraz nawigacji.
Tworząc audyt wykorzystam swoje ośmioletnie w pracy copywriterki oraz projektantki stron.
Zaproponuję konkretne wskazówki, co warto zmienić i jak to zrobić.
Konsultacja składa się z:
- Szczegółowego audytu dotyczącego treści na Twojej stronie (czy są pisane językiem korzyści, docierają do grupy docelowej, czy używasz słów kluczowych) oraz kwestii wizualnych (kolory, zdjęcia, grafiki, czcionki, układ sekcji). Wezmę pod uwagę także łatwość nawigacji na stronie oraz jej responsywność.
- 30 minutowej rozmowy, podczas której omówimy wykonany przeze mnie audyt. Podpowiem Ci co zmienić i w jaki sposób to zrobić.
Nie jesteś pewna, czy Twoja strona spełnia swoje zadanie? A może wiesz, że potrzebuje dopracowania, ale nie wiesz, co należy zmienić?
Kliknij: “to dla mnie” i wykup konsultację 🙂
Po opłaceniu konsultacji, w mailu otrzymasz ANKIETĘ do wypełnienia.
Wypełnij ją proszę maksymalnie do 24 godzin od zakupu konsultacji.
W tym samym mailu będzie czekał link do kalendarza – wybierz dzień i termin, który Ci odpowiada. Proszę wybierz termin najwcześniej 7 dni po odesłaniu ankiety – muszę mieć czas, aby przygotować szczegółowy raport.
Dzień przed umówionym spotkaniem dostaniesz ode mnie “przypominajkę” 🙂 Razem z linkiem do spotkania!
Otrzymasz ode mnie także gotowy AUDYT – będziesz mogła się z nim zapoznać przed spotkaniem i przygotować ewentualne pytania 🙂
O umówionej godzinie klikasz w link (google meet) i rozmawiamy przez 30 minut!
Omawiamy audyt. To czas kiedy możesz zadawać pytania, a ja postaram się na wszystkie odpowiedzieć 🙂
- Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc, napisz do mnie przed wykupieniem audytu: kontakt@produktywnafreelancerka.pl
- Wypełnienie ankiety jest konieczne – Uzupełnij ją i wyślij do 24 godzin po zakupieniu audytu.
- Umawiając konsultację uwzględnij 7 dni – potrzebuję trochę czasu, aby zapoznać się z Twoją stroną i przygotować szczegółowy audyt.
- Proszę – jeśli potrzebujesz zmienić termin – zrób to minimum 12 godzin przed spotkaniem. Termin można zmienić raz.